تلفن واتس اپ اینستاگرام

پاکسازی صورت

یکی از خدمات آرایشگاه سان، پاکسازی پوست صورت آقایان می باشد. بسیاری از آقایان نسبت به پوست صورت خود کم توجه بوده و بعد از مدتی سلول های مرده زیادی بر روی پوست صورت آنها به وجود می آید. با اضافه شدن این سلول های مرده، از کیفیت و زیبایی پوست نیز کاسته می شود.
در آرایشگاه مردانه سان، خدمات پاکسازی پوست به روشی حرفه ای انجام می گردد و در طی آن پوست شما عاری از هر گونه سلول مرده ای خواهد شد و در نتیجه پوست بسیار شادابی خواهید داشت. مواد مورد استفاده در این آرایشگاه منطبق با استاندارهای روز هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. در صورتی که درخواست استفاده از این خدمات را دارید می توانید با تلفن آرایشگاه سان تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.
در ادامه به معرفی دقیق تر پاکسازی پوست های چرب و خشک پرداخته و روش انجام آن را به طور کلی بیان می کنیم.

پاکسازی پوست در خانه

اغلب آقایان تصور میکنند که شستن صورت با آب و صابون و خشک کردن آن، تنها راه پاکسازی و مراقبت از پوست صورت است. مراقبت از پوست الزاما نباید یک کار وقت گیر و پر دردسر برای شما باشد، بلکه می توانید آن را در برنامه روزانه خود قرار دهید. تنها با انجام چند کار کوچک می توانید تغییر بزرگی را برای خوش چهره تر به نظر رسیدن رقم بزنید. پاکسازی پوست، لایه برداری و مربوط نگه داشتن آن موجب افزایش کیفیت پوست صورت شما می گردد. در ادامه به معرفی این اقدامات می پردازیم.

پاکسازی پوست و لایه برداری

پاکسازی پوست و لایه برداری1. یک پاک کننده پوست مناسب برای صورت خود پیدا کنید.

آرایشگاه سان در زمینه خرید و انتخاب پاک کننده پوست، مشاوره های خوبی را به شما ارائه دهد. یک پاک کننده خوب با پاکسازی باقیمانده های به جا مانده بر روی روزنه های پوست، از بروز لکه ها جلوگیری می کند. به استفاده از صابون ها اکتفا نکنید. اغلب صابون ها موجب پوسته پوسته شدن پوست صورت و ایجاد سوزش در آن می گردند. از پاک کننده پوستی استفاده کنید که حاوی مواد طبیعی بوده و مناسب با نوع پوست شما، اعم از چرب یا خشک باشد.

  • استفاده از ترکیب روغن های طبیعی و موارد پاک کننده پوست ممکن است کمی خلاف روال معمول به نظر برسد. اما استفاده ترکیبی موجب می شود که بدون اینکه سوزشی در پوست صورت ایجاد گردد، لایه های اضافی نیز از آن برداشته شوند. این روش برای هر نوع پستی پیشنهاد می شود، مخصوصا اگر دارای آکنه در پوست صورت هستید.
  • در صورت داشتن پوستی خشک، از پاک کننده های کرمی و شیری استفاده کنید.
  • در صورت داشتن پوست هایی نرمال می توانید از ژل های پاک کننده استفاده کنید.
  • اگر تمایل به خرید پاک کننده هایی همراه با مواد مکمل برای پوست های دارای آکنه هستید، پیشنهاد می کنیم که پاک کننده پوست مورد نظر دارای سالیسیک اسید، گلوکولیک اسید یا بنزیل پروکساید باشد. این موارد دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند و گفته می شود که برای پوست های دارای آکنه موثر می باشند.

شستشوی روزانه صورت2. روزی یک بار اقدام به شستشوی صورت کنید.

شستن پوست صورت بیش از یک بار موجب خشکی آن می گردد. هر روز صبح یا شب اقدام به شستشو و پاکسازی صورت کنید. در صورت شستشوی چند باره، دفعات بعدی را بدون پاک کننده و تنها با آب ولرم انجام دهید.

  • در هنگام شستشوی صورت از آب داغ استفاده نکنید. آب داغ موجب خشکی پوست شما می گردد. در عوض از آب ولرم بهره ببرید.
  • به جای استفاده از حوله های زبر، بگذارید صورتتان به خودی خود خشک شود. در صورتی که عجله دارید حتما از حوله هایی بسیار نرم استفاده کنید. حوله های زبر موجب خراشیدن سلول های پوست صورت شده و در دراز مدت کیفیت از زیبایی آن کاسته می شود.
  • در صورتی که دارای موی صورت هستید، کمی صورتتان را با دست مالش دهید تا پوست زیر آن شسته شود.

پاک کردن کرم های ضد آفتاب3. بدون شستش و پاک کردن کرم های ضد آفتاب، هیچگاه به تخت خواب نروید.

درصورتی که در روز از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنید، حتما قبل از خواب نسبت به زدودن آنها از روی پوست اقدام کنید. کرم های ضد آفتاب دارای موادی هستند که در صورت باقی ماندن بر روی پوست در طول شب، موجب ایجاد چین و چروک بر روی پوست صورت می گردند.

لایه برداری4. هر چند روز یک بار نسبت به لایه برداری اقدام کنید.

با لایه برداری و اسکراب پوست می توانید سلول های مرده پوست را که با شستشوی روزانه آن از بین نرفته اند، از روی پوست بردارید. این کار همچنین با صافتر کردن پوست به شیو آن کمک زیادی کرده و بعد از آن نیز سوزش کمتری ایجاد می شود.

  • در هنگامه لایه برداری با استفاده از اسکراب، آن را به صورت دایره ای بر روی صورت خود بچرخانید و در انتها صورت خود را بشویید.
  • استفاده از یک فرچه صورت نیز می تواند گزینه خوبی برای لایه برداری باشد. یک فرجه مناسب برای پوست خود خریداری کرده و قبل از پاکساری پوست اقدام به استفاده از آن کنید. در هنگام استفاده از فرجه دقت کنید که صورت شما می بایست خشک باشد، در غیر این صورت فرچه کارایی مناسبی نخواهد داشت.

با توجه به حساسیت پوست صورت، در هنگام پاکسازی پوست می بایست نکات احتیاطی را به دقت رعایت کنید. این کار در آرایشگاه سان با دقت زیادی انجام شده و استفاده از خدمات پاکسازی پوست این آرایشگاه، هر چند وقت یک بار به همه آقایان پیشنهاد می شود.