تلفن واتس اپ اینستاگرام

بهترین مدل موهای بازیکنان در جام جهانی 2018

در هر جام جهانی همیشه مدل موهای جدیدی از طرف بازیکنان مطرح دنیا به نمایش گذاشته می شود. در این مطلب قصد داریم که زیباترین مدل های مو را که در جام جهانی 2018 مشاهده شده است را به شما معرفی کنیم. این لیست شامل یازده بازیکن در سه منطقه بازی است.

دروازه بان: داوید دخئا

داوید دخئامدل موی داوید دخئا که از پشت بسته شده است یکی از جذاب ترین مدل موهای از پشت بسته شده می باشد. این مدل مو به واسطه استفاده از واکس مو درخشان تر و جذاب تر نیز شده است.

دفاع: سرخیو راموس

سرخیو راموسسرخیو راموس احتمالا در هر لیست مشابهی قرار دارد. او بازیکنیست که همیشه مدل موهای جدید را تجربه کند. آنچه که به جذابیت مدل موی این بازیکن افزوده است، ریش کوتاه او می باشد.

دفاع: توبی آلدرویرلد

توبی آلدرویرلددر رای گیری که اخیرا در اینستاگرام وب سایت regalgentleman برگذار شد، مدل موی این بازیکن بیشتر نظر مثبت را دریافت کرد. توبی آلدرویرلد بازیکن تیم ملی بلژیک، از مدل موی پمپادور استفاده کرده و موهای بالا را کاملا به سمت عقب هدایت کرده است.

دفاع: نیکولاس اوتامندی

نیکولاس اوتامندیآخرین بازیکن لیست در خط دفاع، نیکولاس اوتامندی است. او شاید بهترین بازیکن تیم مل آرژانتین نباشد، اما از نظر مدل مو قطعا یکی از بهترین هاست. مدل موی او جز دسته مدل های کوتاه محسوب شده و از عقب و کناره ها نیز فید شده است.

هافبک: تونی کروس

تونی کروسبرخلاف سایر بازیکنان لیست ما، تونی کروس بازیکنیست که در سال های اخیر مدل موی خود را تغییر چندانی نداده است. مدل موی او ساده بوده و انصافا هم به چهره او می نشیند. اندازه موهای کناره سر و پشت این بازیکن کوتاه بوده و موهای بالای سر او نیز با یک واکس شانه شده است.

هافبک: پاول پوگبا

پاول پوگباهمیشه صحبت های زیادی درباره مل موی پوگبا، این هافبک فرانسوی وجود دارد، اما تمام دلیل این صحبت ها انتظار بالای افراد از این هافبک با استعداد است. مدل موی پوگبا بر خلاف گذشته هیچ رنگی در آن به کار نرفته و با یک طرح در کنار سر، آرایش شده است. با این که مدل موی او تقریبا ساده می باشد، اما هنوز صحبت درباره آرایشگر او تمام نشده است.

هافبک: فیلیپ کوتینیو

فیلیپ کوتینیوکوتینیو در این جام جهانی در حال نمایش استعداد خود است و مدل موی او نیز بسیار به چهره او می نشیند. این بازیکن اسبق تیم لیورپول دارای مدل کوتاهی در کنار موهای فید شده در کنار سر است.

هافبک: ایوان راکیتیچ

ایوان راکیتیچمدل موی این بازیکن کرواسی و تیم بارسلونا از نوع پماپدور بوده و با استفاده از واکس مو بسیار جذاب شده است.

فروارد: لیونل مسی

لیونل مسیمسی بالاخره استایلی را پیدا کرده که به چهره او کاملا می نشیند. او مدل های مشابهی را در سال های اخیر امتحان کرده و ریش، قطعا به چهره او می آید.

فروارد: کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدواو مانند پوگبا مدل موی بسیار ساده ای را برای این جام جهانی انتخاب کرده است. رونالدو همیشه مورد علاقه یا نفرت بسیاری از افراد قرار گرفته و مدل مو او در این احساس بی تاثیر نبوده است.

فروارد: رادامل فالکائو

رادامل فالکائوانتخاب ما از بین چندین بازیکن در این پست یعنی الیور ژیرو، آنتونی گریزمان، هری کین و فالکائو بسیار سخت بوده است، اما در نهایت ما فالکائو را برای این پست انتخاب کردیم. مدل موی آندرکات او به همرا ظاهر طبیعی که دارد یکی از بهترین های امسال بوده است.

دیگر بازیکنان:

نیمار

نیمارمدل موی نیمار احتمالا بیشترین بحث را در بین افراد داشته است. با مشاهده چهره او در جام جهانی صحبت های زیادی درباره موی او در بین کاربران آغاز شد. مدل موی او نظرات منفی زیادی نیز از طرف کاربران دریافت کرد، اما با این حال مدل موی نیمار همیشه طرفداران زیادی دارد.

هری کین

هری کینهری کین مهاجم انگلیسی تانهام همیشه با بازیکنان بزرگی مانند مسی و رونالدو مقایسه شده است. مدل موی او از نوع کلاسیک بوده و کاملا به سمت عقب رانده شده است.

در صورتی که علاقه مند به داشتن هر یک از این مدل موها هستید، می توانید با تلفن آرایشگاه مردانه سان تماس حاصل کنید.