تلفن واتس اپ اینستاگرام

مهمترین توصیه ها برای استایل موی داماد

روز عروسی یکی از مهمترین روزهای زندگی هر مردیست که همراه با استرس های طبیعی خود نیز است. قرار است که در این روز عکس های زیادی از شما گرفته شده و این تصاویر تا انتهای زندگیتان همراهتان خواهد بود و شما همواره به آنها نگاه خواهید کرد.

یک استایل موی دامادی زیبا به همراه اصلاح صورت تمیز، همان چیزییت که بایستی به آن اهمیت بسیاری دهید. در ادامه این مطلب پنج توصیه برای استایل بهتر موی شما دامادها خواهیم داشت.

1. به دنبال استایل مویی که به تازگی محبوب شده نروید

بهتر است برای روز عروسیتان استایل مویی را انتخاب کنید که هیچ وقت تکراری نشده و از قدیم الایام مد بوده است. دقت داشته باشید که عکس های عروسی شما تا دهه ها دیده خواهند شد و یک مدل محبوب امروزی، ممکن است در سال های آینده دیگر مورد پسند عموم نباشد. به این نکته توجه کنید که استایل موهایتان ترجیحا کلاسیک بوده و از رنگ های طبیعی استفاده کنید.

2. صورتتان را اصلاح کنید

اگر ریش جزیی از استایل شماست، آن را نگه داشته و تنها به مرتب کردن آن، مخصوصا در ناحیه های گردن و گونه بسنده کنید. در غیر این صورت حتما ریش های خود را کاملا شیو کنید (بتراشید). یک صورت شیو شده کمک زیادی به طراوت هر چه بیشتر صورت شما می کند.

3. هیرکات را یک هفته قبل از روز عروسی انجام دهید

اگر طول موهای شما کوتاه نیست، بهتر است که هیرکات (اصلاح مو) را یک هفته قبل از روز عروسی انجام دهید. آقایانی که دارای موهای بسیار کوتاه هستند، می توانند دو یا سه روز قبل به آرایشگاه مردانه خود مراجعه کنند.

این کار موجب استراحت برای موها قبل از عروسی شده و همچنین در صورتی که هیرکات شما دارای عیب و نقص هایی باشد فرصتی برای اصلاح آن ایجاد خواهد کرد.

4. هیرکات و استایل دهی به موها را به یک متخصص بسپارید

هیرکات و استایل دهی به موهایتان برای روز عروسی، کاری نیست که آن را به یک آماتور بسپارید. به دنبال یک آرایشگر حرفه ای یا آرایشگاه داماد معروف در این زمینه بگردید. انتظار هزینه بیشتری را داشته باشید، اما بدانید که این هزینه ارزشمند است.

دقت داشته باشید که حتما به آرایشگر خود بگویید که قرار است برای دامادی آماده شوید تا او توجه ویژه ای به شما کند. از او بخواهید که مدل و استایل مورد نظرش را برای صورت شما شرح داده و احیانا از چه موادی استفاده می کند.

5. خواب کافی را از یاد نبرید

مهمانی مجردی قبل از عروسی را به یکی دو شب قبل از آن موکول کرده تا در شب قبل از عروسی استراحت کافی داشته باشید. در شب قبل از عروسی زودتر به رخت خواب رفته و از آن طرف نیز زودتر بیدار شوید تا وقت کافی برای استایل مو و همینطور شیو صورت داشته باشید. دقت داشته باشید که در روزهای قبل از عروسی به اندازه کافی آب بنوشید تا پوست صورت شما در آن روز شاداب تر به نظر برسد.

روز عروسی برای دامادها بسیار مهم بوده، اما اهمیت آن برای عروس ها هنوز بیشتر نیز است. شیو صورت مناسب به همراه یک هیرکات عالی، دو قانون اصای اصلاح دامادیست. دسته گل عروس را نیز از یاد نبرید، چرا که همسرتان مطمئنا آن را فراموش نخواهد کرد.