تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو آندرکات چیست و چگونه یک مدل آندرکات انتخاب کنیم؟

مدل موی آندرکات یکی از انواع مدل مو پر طرفدار امروزی برای آقایان است که به اغلب چهره ها بسیار می نشیند. در این مطلب به بررسی دقیق تر این مدل موی هیجان انگیز می پردازیم.

مدل موی آندرکات، بسیار زیبا و همینطور انطباق پذیر با چهره های مختلف است. آندرکات به مدلی گفته می شود که در آن موهای بالای سر به اندازه کافی بلند بوده، اما سایر قسمت ها در تضاد با آن قرار دارند. به عبارتی موهای کنار و پشت سر بسیار کوتاه یا حتی از ته زده می شوند.

بعد از پخش سریال معروف Peaky Blinders مدل موی آندرکات بندیکت کامبربچ بسیار مورد توجه قرار گرفته و این مدل مو مجددا به عرصه مد برگشته است.

انتخاب مدل آندرکات مناسب برای موهای شما نیاز به دقت، مهارت و تمرکز بالایی دارد. از آنجا که مدل آندرکاتی که در کناره های سر در آن فید می شوند روز به روز در حال محبوب تر شدن است، نیاز به انتخاب یک آرایشگاه مردانه با کادر مجرب بسیار ضروری می باشد، چرا که پیاده سازی دقیق این مدل، نیاز به تجربه زیادی دارد.

آیا مدل آندرکات برای شما مناسب است؟

آیا در انتخاب این مدل مو دو به شک هستید؟ شما در این دو راهی تنها نیستید و افراد زیادی این سوال را از خود می پرسند. قبل از اینکه به دنبال آرایشگاه مناسبی باشید، توجه شما را به نکات زیر جلب می کنیم:

نوع آندرکات مناسب برای شما بیشتر وابسته به فرم صورت شماست.کسانی که صورت کشیده ای دارند آندرکاتی برای آنها مناسب است که موها در آن کوتاه باشد. بالعکس افرادی که صورت گردی دارند، آندرکاتی بیشتر به آنها می اید که موهای بالای سر آنها بلند تر باشد، به عبارتی از مدل موهای کوییف یا پمپادور استفاده کنند.

مدل موی آندرکات تقریبا بر روی هر نوع مویی از موهای صاف گرفته تا موهای فر مناسب بوده و حالت زیبایی به صورت می بخشد.

همانطور که احتمالا حدس زده اید، آندرکات از آن دست مدل موهایی است که به نگهداری بیشتری نیاز دارد. به عبارتی تقریبا هر دو هفته می بایست به آرایشگر خود مراجعه نموده تا آن را برای شما از نو تازه کند. اگر از جمله افرادی هستید که وقت زیادی برای رفتن به آرایشگاه ندارید، مطمئنا این مدل مناسب شما نیست و به دنبال مدل های دیگری بایست باشید.

محبوب ترین مدل های آندرکات

آندرکات به همراه کوییف

آندرکات به همراه کوییفمدل های متنوع زیادی در آندرکات وجود دارد. بسته به نوع موی شما، آندرکات به همراه کوییف می تواند چهره جذابی را برای شما به ارمغان بیاورد.

آندرکات به همراه اسلیک بک

آندرکات به همراه اسلیک بکاسلیک بک یا شانه کردن موها به سمت بالا، یکی از مول موهای کلاسیک و دوست داشتنی برای آقایان بوده اما اضافه کردن آندرکات به آن می تواند آن را به سطح بالاتری ببرد.

در این مول موهای بالای سر بلند و رو به عقب بوده و موهای کناری سر نیز به صورت ناگهانی کوتاه می شوند، بدون اینکه ملایمتی در این کار مشاهده گردد. این مدل مو را حتما در فیلم Fury با بازی برد پیت به یاد دارید.

آندرکات به همراه پمپادور

در این نوع آندرکات مدل موهای بالای سر نسبتا بلند بوده و قسمت های پایینی پشت و کنار سر، فید می شوند.

چگونه به مدل آندرکات استایل دهیم؟

مرحله اول: مطابق معمول ابتدا موهای خود را به خوبی شتسه و برای این کار از شامپوی مناسب با موی خود استفاده نمایید. در مطلب کدام مواد شیمیایی در شامپوها مضر هستند توصیه هایی برای انتخاب شامپوی مناسب به شما کردیم.

مرحله دوم: از یک اسپری پری استایلینگ برای محافظت از مو در برابر سشوار و گرمای سایر ابزارهای استایل دهی استفاده کنید. از یک شانه نیز برای پخش کردن یکدست مواد استفاده نمایید.

مرحله سوم: سشوار را در حالا ماکسیمم گرما و جریان باد قرار داده و با استفاده از شانه به موهای خود حالت دهید. همچنین از دستان خود نیز برای دادن حجم بیشتر به موها استفاده کنید.

مرحله چهارم: با استفاده از یک کرم یا سایر مواد حالت دهنده، مدل نهایی را ایجاد کنید. این کار همچنین موجب درخشان تر به نظر رسیدن موهای شما نیز می گردد.