تلفن واتس اپ اینستاگرام

اعطای لوح تقدیر موسسه ثروت آفرینان به احسان نجاریان

موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان به عنوان یکی از مراکز تخصصی آموزش های مرتبط با علم مدیریت، فعالیت اولیه خود از ۱۹ سال پیش آغاز نمود. مهندس امیرحسین مظاهری سیف موسس و صاحب امتیاز موسسه ثروت آفرینان می باشد و خود ازکارآفرینان برتر کشور، مدرس دانشگاه و سخنران خبره سمینارهای مرتبط با کارآفرینی و علم مدیریت است.

بعد از کسب جایزه کارآفرینی در سال ۱۳۸۶ و برگزاری دوره‌های موفق کارآفرینی در اتاق بازرگانی تهران، ایجاد مرکز تخصصی کارآفرینی مورد توجه قرار گرفت و با همکاری دانشکده کارآفرینی ابتدا دوره‌های متفاوت و اثر بخش PMS و سپس مؤسسه ثروت آفرینان در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد

این مؤسسه علاوه بر طرح آموزش کارآفرینی در کشور از طریق سمینار، کارگاه، تورهای تفریحی آموزشی و دوره‌های مجازی، تولید کتاب، فیلم‌های آموزشی، ماهنامه تخصصی، اولین بسته آموزشی هوش اجتماعی و بانک اطلاعات مدیران و کارآفرینان ایرانی را در دست اقدام دارد.

ثروت آفرینان در دوره فعالیت ۷ ساله ی خود توانسته است بیش از صدها سمینار در شهرهای مختلف کشور برگزار و تفاوت استفاده از “کارآفرینان مدرس” را در معرض قضاوت حضار قرار دهد و بعنوان مرکز معتبر آموزش و مشاوره فردی و سازمانی شناخته شود و امروز همکار آموزشی دو دانشگاه معتبر کشور است که مدارک معتبری را برای دوره‌های آن صادر می‌کنند.

احسان نجاریان مدیریت مديريت مركز تخصصي مو و زيبايي سان با شرکت در یکصد و پنجمین دوره شم اقتصادی این موسسه در تاریخ 14 و 15 اردیبهشت ماه 1396 توانست با بالاترین نمره این دوره را بگذراند و موفق به دریافت گواهینامه رسمی از این موسسه شود.

ثروت آفرینان تخصصی‌ترین مرکز پرورش مدیران و کارآفرینان ایرانی است که مأموریت خود را ارائه محصولات و خدمات تخصصی کارآفرینی و مدیریت در جهت شکوفایی استعدادهای ایرانی میداند و هدف خود را شکوفایی و هدایت پنجاه هزار استعداد ایرانی در جهت رشد و بالندگی اقتصادی کشور طی ده سال قرار داده است.

در زیر ویدئوی کوتاهی از اعطای لوح تقدیر به کارافرینان برتر این دوره را باهم مشاهده می کنیم.