تلفن واتس اپ اینستاگرام

هیرکات یا اصلاح موی داماد

روز عروسی شما قطعا یکی از مهمترین روزهای زندگی شماست. روزیست که عکس های زیادی از شما گرفته شده و بنابراین نیاز است که ظاهر خوبی داشته باشید.

اصلاح موی سر شما برای روز عروسی مطمئنا به برنامه ریزی بیشتری نسبت به یک هیرکات معمولی دارد. برای مدیریت هر چه بهتر این کار دستورالعمل هایی برایتان آماده کرده ایم. با پیروی از این نکته ها می توانید مطمئن شوید که ظاهرتان در این روز بزرگ فوق العاده خواهد بود.

انتخاب مدل موی مناسب

قانون کلی در انتخاب مدل موی داماد اینست که کمی محافظه کار باشید. در حالت کلی عروسی جز مراسمات رسمی محسوب می شود و در نتیجه بهتر است که هیرکات موهایتان نسبتا رسمی بوده و بر تمیز بودن آن تاکید شود.

مطمئنا شما علاقه مند نیستید که عکس های عروسیتان بعد از 20 سال برای فرزندانتان قدیمی و خنده دار به نظر برسد. بنابراین مدل موی شما بایست به گونه ای باشد که از کارکتر شما فاصله نگیرد و خود واقعیتان را نشان دهد.

اگر مدل موی شما از نوع بسیار کوتاهیست، هیچ اشکالی ندارد که در روز عروسیتان نیز همین مدل مو را داشته باشید. مطمئنا همسرتان عاشق همین چهره و استایل شما شده و نیازی به تغییر مدل مویتان شاید نباشد. شاید برخی از افراد با این گفته موافق نباشند، اما ما طبق تجربه می دانیم که کاراکتر فردی هر شخص نبایست از مدل موی آن فاصله زیادی داشته باشد.

انتخاب آرایشگر با تجربه

احتمالا آرایشگر همیشگی شما قادر به ارائه خدمات مناسب و در شان روز عروسیتان نباشد. مطمئنا در چنین شرایطی نیاز به پیدا کردن یک آرایشگاه مردانه حرفه ای برای این کار خواهید داشت. آرایشگاهی که شناخته شده بوده و در کار خود کاملا حرفه ایست.

به خاطر داشته باشید که روز عروسی، مهمترین روز زندگیتان خواهد بود و می بایست از عالی بودن هرچیزی مطمئن شوید. این مسئله بدین معنیست که احتمالا بایستی کمی پول بیشتری برای بعضی از کارهای معمولی خرج کنید.

انتخاب آرایشگر و استایل موهایتان وابسته به نوع هیرکاتتان نیز است. به طور معمول مدل موهای کوتاهتر نیاز به آرایشگر حرفه ای تری دارد. مدل موهای بلندتر نیز نیاز به استایلیست ماهری خواهد داشت. البته استایلیستی که در اصلاح موها نیز مهارت اندکی داشته باشد.

امروزه انتخاب بهترین های هر فعالیتی، کار سختی نیست و تنها با جستجوی نام تخصص مورد نظرتان مانند آرایشگاه داماد، می توانید حرفه ای ترین افراد را در هر کاری بیابید.

زمانبندی هیرکات

زمان موضوع بسیار مهمیست. هیچ وقت هیرکات موهای خود را به روز قبل از عروسی موکول نکنید. مهمترین دلیل این مسئله اینست موها برای اینکه ظاهری طبیعی بعد از هیرکات داشته باشند، نیاز به چند روز زمان دارند. همچنین اگر آرایشگر یا استایلیست شما مرتکب اشتباهی شده باشد، بتوان این اشتباهات را بعد از چند روز شناسایی و رفع کرد.

پیشنهاد ما ایسنت که اصلاح موهای خود را یک هفته قبل از روز عروسی انجام داده و در روز عروسی یا یک روز قبل از آن به آرایشگاه مراجعه کنید. مراجعه دوم شما مختص اصلاح های بسیار ظریف و آراسته کردن بخش هایی جزیی از موها خواهد بود. می توانید این کار را به روز عروسی نیز موکول کنید تا استایل موها نیز درست بعد از این کار انجام شود.

همچنین برای اطمینان بیشتر می توانید چند هفته قبل از عروسی نیز به آرایشگاه مراجعه کرده و از آرایشگر خود بخواهید که مدل روز عروسی را یک بار برای شما پیاده سازی کند تا هم شما از کیفیت کار مطمئن شده و هم آرایشگرتان زمان کافی برای شناخت مدل موی مناسب برای چهره تان داشته باشد.

همچنین در صورتی که موهایتان نیاز به ترمیم و تقویت داشته باشد، آرایشگرتان می تواند در این زمان به انجام این کار پرداخته تا مدل موی شما در روز عروسیتان به نهایت زیبایی برسد.

وقت گرفتن برای اصلاح صورت

بهتر است که اصلاح صورتتان را به صبح روز عروسی موکول کنید. در صورتی که می خواهید ساقدوش هایتان از صبح همراهتان باشند، بهتر است که از قبل با آرایشگرتان هماهنگ کرده تا اصلاح صورت همه ساقدوش هایتان به صورت همزمان و در حداقل زمان انجام شود.