تلفن واتس اپ اینستاگرام

چگونه هیرکات موی خود را در تابستان بیشتر حفظ کنیم؟

هیرکات مو در تابستان، مخصوصا اگر خیلی وقت است که به آرایشگاه نرفته باشید، حس بسیار خوبی را به شما می دهد. همچنان که بر روی صندلی آرایشگاه نشسته و مشغول مشاهده افتادن موهای قیچی شده خود بر روی زمین هستید، چهره شما نیز آرام آرام به همان شکل همواره ایده ال شماست نزدیک می شود. این حسیست که به هیچ وجه قابل کتمان نیست.

مشکل از ایجا شروع می شود که بعد از مدتی احساس می کنید موهایتان بلند شده و همچنین با توجه به مشغله های کاری که دارید، فرصت رفتن به یک آرایشگاه مردانه را ندارید. مطمئنا رفتن به آرایشگاه نیاز به برنامه ریزی از قبل داشته و پس از حضور در آرایشگاه نیز احتمالا بایست دقایقی را منتظر بمانید.

در این مطلب به بررسی راهکارهایی خواهیم پرداخت که مجبور نباشید در روزهای گرم تابستان مدام به آرایشگاه مراجعه کنید. این روش ها به موهایتان کمک می کند تا هیرکات اصلی خود را زمان بیشتری حفظ کند.

استایل موی مناسبی را انتخاب کنید

تمام مدل موها مانند یکدیگر نیستند، مخصوصا زمانی که قرار بر مقایسه آنها در رشد مو باشد. به عنوان مثال هیرکات هایی که نوک موی بلندتری داشته یا بر روی کناره سر طرحی حک شده باشد، نسبت به مدل های مو با کناره های طبیعی تر، خیلی سریعتر از حالت خود خارج شده و نیاز به هیرکات مجدد دارند.

استایل هایی که بغل موها در آن بسیار فید می شود زمان بیشتری می توانند خود را بدون رفتن به آرایشگاه، به صورت طبیعی نشان دهند. بنابراین اگر پیش بینی می کنید که احتمالا زمان زیادی را ممکن است نتوانید به آرایشگاه بروید، این مطلب را به آرایشگر خود انتقال داده تا او مدل مویی مناسب با این خواسته شما برایتان پیاده سازی کنید.

انتخاب استایل موی مناسبموهایتان را بیش از حد نشویید

یک مطلب را برایتان خیلی واضح بیان می کنیم: هیچ روشی برای کاهش سرعت رشد مو وجود ندارد. نکته مهم و قابل توجه در اینجا کنترل رشد مو و مدیریت حجم آن است. همچنین شستشوی زیاد موها با شامپو، اغلب موجب زدودن چربی طبیعی مو شده و آنها را خشک می کند. با اینکه همه ما می دانیم موها در تابستان با سرعت بیشتری چرب می شوند، اما با این وجود سعی کنید که شسشتن موها را به دو الی سه بار در هفته کاهش دهید.

موهایتان را بیش از حد نشوییداستفاده از کاندیشنر ها را فراموش نکنید

همانطور که گفتیم، چه بخواهید یا نه، موهایتان رشد کرده و بلندتر می شوند. حداقل کاری که می توانید انجام دهید اینست که فرایند رشد مو همراه با حفظ سلامت مو باشد. استفاده از کاندیشنرها یکی از بهترین گزینه ها برای رسیدن به این هدف است، مخصوصا اگر در روزهای تابستان زیر نور خورشید قرار داشته یا به شنا در دریا می روید. علاوه بر این کاندیشنرها موجب حفظ رطوبت مو شده که در سلامت مو بسیار موثرند.

استفاده از کاندیشنرهابه بخش هایی انتهایی مو دقت زیادی کنید

منظور ما در اینجا اصطلاحا خط گردن و خط مو کنار گوش است. بسیاری از آقایان بدون توجه به اندازه موی سر، تنها رشد موی زیاد در این دو قسمت را خط قرمزی برای رفتن به آرایشگاه و هیرکات آن می دانند. با اینکه اصلاح این دو قسمت مخصوصا بخش موهای گردن کار سختیست، اما خودتا نیز می توانید با چند ترفند و با استفاده از ماشین یا تیغ های اصلاح دست به منظم کردن این دو قسمت بزنید. همچنین می توانید از یک دوست نیز برای تنظیم خط پشت گردن کمک بگیرید.

زمان حضور در آرایشگاه را برنامه ریزی کنید

همچنان که شما می خواهید زمان انتظار در آرایشگاه مردانه را کاهش دهید، می بایست به این حقیقت نیز توجه داشته باشید که هیچ کس مانند آرایشگر قبلی شما نمی تواند موهایتان را به شکل قبل بازگرداند. بنابراین بهتر است که همواره به یک آرایشگر مجرب مراجعه نموده تا از خدمات حرفه ای او بهره ببرید. در چنین شرایطی می توانید قرارهای حضور خود در آرایشگاه را طبق یک زمان بندی از همان ابتدا برنامه ریزی کنید. علاوه بر این بعضی از این آرایشگر ها با هدف جلب رضایت شما، برنامه ریزی برای اصلاح موی شما را به رایگان برای شما انجام داده و چند روز قبل از آن به شما یاداوری می کنند.

برنامه ریزی برای حضور در آرایشگاه