تلفن واتس اپ اینستاگرام

مصاحبه وبسایت آرمان شمال با احسان نجاریان

احسان نجاریان متولد هفدهم مهر ماه ۱۳۶۶ در شهرستانِ فریدونکنار است. او در جوانی بخاطر علاقه شدیدش نسبت به هنر ِ آرایش و پیرایش تحصیلات خود را در رشته برق در مقطع فوق دیپلم به یکباره رها نموده و بدنبال علاقه و آرزوهای نچندان دور خود رفت.

او در ابتدای امر دوران آموزش خود را نزد استاد بزرگِ چهره‌پردازی جناب آقای علی جواهری گذراند و در دوران یادگیری بخاطر علاقه و پشتکارش بشدت مورد تحسین وی قرار گرفت اما پس از خروج آن استاد از ایران به دلیل انجام پروژهای هنری در کشور کانادا، مشغول آموزش به شیوه آزمون و خطاء شد. او پس از تلاش های مستمر در سال های یادگیری سپس برایِ کسب مدارکِ بین المللی رهسپار کشورهای همسایه شد که حاصل این ممارست کسب سه مدرک معتبر آرایش و گریم از کشور ترکیه با انتخاب بعنوان نفر اول فستیوال در میان انبوهی از شرکت کنندگان شد و پس از آن ضمن دریافت تندیس برتر از فستیوال کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در سال ۲۰۱۴ به عضویت کمپانی مشهور هیر گالریکا آمریکا در آمد.

او در ادامه‌ی راه پر فرازونشیب هنری خود توانست دو مدرک آرایش و پیرایش و یک مدرک گریم را زیر نظر مجربترین اساتید حال حاضر ایران کسب کند که بدین ترتیب توانست بر تن ِ رویای همیشگی اش جامعه عمل بپوشاند. او با علاقه‌ی درونی و هنر ذاتیش پس از سال ها تلاش و مشقت در عرصه هنرِ گریم و آرایش سرانجام دست رد به سینه بسیاری از کشورهای همسایه برای تدریس زد و به زادگاه خودش مازندرانِ همیشه سبز برگشت و در ابتدای امر با ایجاد سالن آرایش و پیرایش ژست در شهرستان فریدونکنار ضمن ارتقاء فرهنگِ آراستگی ظاهری در منطقه، اولین متد های زیبایی چهره و پیرایش را در شمال کشور به معرض نمایش گذاشت. سپس با پشت سر گذاشتن پله های ترقی یکی پس از دیگری، به شهر تهران نقل مکان کرد و با ایجاد سالن پیرایش سَن سالن در سعادت آباد تهران، روی جدیدی از حرفه ی خود را به نمایش گذاشت.

این نابغه ی هنری آرایشی در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ما گفت :

“هدفم برای آینده این است که بتوانم  مجموعه آرایشی تخصصی را در ایران تاسیس کنم و بتوانم بصورت حرفه ای رشته آرایشی ایران را به بالاترین سطح برسانم تا در دنیا حرفی برای گفتن باشه برای ایرانمان.هر انسانی با قدرت ذهنش میتواند به بهترین شکل زندگی اش را پیش ببرد و هرچیزی که برای رویاست را بدست بیاورد، با آرزوی موفقیت برای تمامی انسانهای هدفمند این کره خاکی.”

منبع: آرمان شمال