تلفن واتس اپ اینستاگرام

چگونه موهای صاف را فر کنیم؟ (آموزش ویدئویی)

در حالی که افراد با موهای فر در تقلا هستند تا با ابزار گرمایشی موهایشان را صاف کنند، برخی دیگر نیز که موهایشان صاف است، به این فکر هستند که چگونه موهایشان را فر کنند. در این میان، موهای مردان معمولا به قدری کوتاه می‌باشد که فر کردن آن‌ها به وسیله بیگودی‌ها غیرممکن است. ما در این مقاله آسان‌ترین روش برای فر کردن موهای صاف را برای آقایان شرح می‌دهیم.

در ویدئوی زیر نحوه فر کردن موهای صاف توسط احسان نجاریان به تصویر کشیده شده است:

روش‌های فر کردن موهای صاف برای آقایان

برای فر کردن موهای صاف بعضا به محصولات مو و سشوار نیاز خواهید داشت. سشوارها اساسا برای موی آقایان کاربردی می‌باشند. حرارت نه تنها موها را فورا خشک می‌کند، بلکه موها را کل روز فر، حجیم و تثبیت می‌کند.

یکی دیگر از سلاح‌های مخفی فر کردن موهای صاف آقایان، اسپری نمک است. اسپری نمک می‌تواند موهایتان را پس از موج سواری و شنا در ساحل همرا با ایجاد موج هایی بر روی موهایتان خشک کند. اسپری نمک با تاثیر مستقیم، افزودن بافت، ثبات و حجم می‌تواند برای انواع مو مفید باشد.

مراحل فر کردن موهای صاف برای آقایان در خانه

در این بخش از مقاله ما به بیان هفت مرحله از فر کردن موهای صاف برای آقایان می‌پردازیم:

  1. ابتدا باید موهایتان را خیس کنید و به آرامی آب اضافی موهایتان را با حوله بگیرید تا وقتی که موها تنها مرطوب شوند.
  2. مقدار زیادی اسپری محافظ حرارتی در لابلای موها استعمال کنید.
  3. اسپری نمک را از ریشه تا نوک موها اعمال کنید. اسپری نمک باعث ایجاد بافت شده و فرهای طبیعی ایجاد شده را تثبیت می‌کند.
  4. اگر سشوارتان سر دیفیوزر دارد، آن را قرار بدهید. دیفیوزر هوا را از طریق کانال‌های چندتایی به موها رسانیده و باعث افزایش فر و کاهش وزشدگی می‌شود. اگر سشوارتان دیفیوزر ندارد، بهتر است سر معمولی آن را بردارید. زیرا با این کار هوای بیشتری را به موها می‌رسانید.
  5. حین خشک کردن، موها را با کمی فشار مچاله و صاف کنید. وقتی موها شروع به خشک شدن کرد، از اسپری نمک بیشتر استفاده کنید و به مچاله و رها کردن مو حین خشک کردن ادامه بدهید. وقتی موها به نظر رسید که خشک شده، به برخی نواحی که هنوز فر نیست و نیاز به خشک شدن دارد اسپری نمک بزنید. همچنین شما می‌توانید با حرکت انگشت و پیچیدن رشته‌های مو در عین القای حرارت فرهای خودتان را ایجاد کنید.
  6. وقتی موها خشک شد، فر کردن موهای صاف را با روغن حالت‌دهنده تمام کنید تا به مو بافت داده و فرها را تثبیت کند. این روغن برای انواع مو موثر است.
  7. سپس با انگشت‌ها موها را حالت بدهید.

این روش فر کردن موهای صاف مناسب هیرکاتی می‌باشد که آقایان موی بلندتری بر روی سر دارند و طرفین سر خالی است. کوتاه‌ترین قد ممکن برای فر کردن قد متوسط موست. موهای کوتاه طرفین سر به طور طبیعی فر نمی‌شوند.