تلفن واتس اپ اینستاگرام

چگونه هیرکات ایده آلی را در آرایشگاه تجربه کنیم؟

یک هیرکات بد شما را نمی کشد! بالاخره موهای شما مجددا رشد کرده و می توایند مدل موی ایده آل خود را بیابید. البته این مسئله بدین معنی نیست که نبایست به آن توجه کنید. هیرکات خوب نشانگر شخصیت شماست و مطمئنا می بایست به این مسئله توجه ویژه کنید.

چیزی که ما در این مطلب قصد داریم به آن پردازیم نکاتیست که با استفاده از آنها می توانید همیشه هیرکات ایده الی برای خود داشته و از تلف شدن وققتان جلوگیری کنید. برای مطالعه بیشتر در این باره همچنین می توانید مطلب انواع هیرکات را مطاعه کنید.

تحقیق کنید

تحقیق در مورد هیرکات ایده الهمیشه هزینه بیشتر به معنای کیفیت بالاتر نیست. شاید هزینه یک هیرکات در یک آرایشگاه معادل سه وعده غذایی شما باشد، اما این بدین معنی نیست که آن آرایشگر بهترین هیرکات را برای شما ایجاد می کند. همچنین بسنده کردن به نزدیک بودن آرایشگاه یا قیمت ارزان آنها نیز مطمئنا ریسک های زیادی به همراه دارد.

این مسئله در مورد موهای فر بیشتر صدق می کند. پیاده سازی مدل موی افرو، برای هر شخص چالش جدیدی محسوب می شود. بنابراین اگر قصد چنین هیرکاتی دارید، می بایست از قبل با استایلیست خود صحبت کرده و از توانایی او در پیاده سازی چنین مدل مویی آگاه گردید.

همچنین توجه به نقدهای آنلاین و پرس و جو از دوستان نزدیک نیز می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب آرایشگاه مناسب برای شما باشد.

استایل مناسبی برای موهای خود داشته باشید

استایل مناسبی برای موهااگر هیرکات شما از نوع خشک است، بهتر است که قبل از رفتن به آرایشگاه آن را بشویید تا با موهایی تمیز وارد آرایشگاه شوید. اگر موهای شما مرکب با مواد آرایشی بسیاری است، اصلاح آن برای آرایشگر سخت خواهد شد.

اما از سوی دیگر اگر همراه با هیرکات مو، قصد انتخاب شامپویی نیز دارید، نیازی نیست که موهای شما حتما بدون مواد آرایشی باشد. شما می توانید در چنین شرایطی با استایل طبیعی و روزانه خود به آرایشگاه بروید.

همچنین اگر موهای شما از نوع فر است، بهتر است دو رو قبل از هیرکات، موهای خود را نشویید تا آرایشگر بتواند فر طبیعی موهای شما را مشاهده کرده و با استفاده از فیدبکی که می گیرد، نسبت به هیرکات بهتر موهایتان اقدام کند.

دقیقه نودی نباشید

زود رسیدن به آرایشگاهدیر وقت رفتن به یک مهمانی شاید مد شده باشد، اما سر وقت نرفتن به آرایشگاه اصلا ایده خوبی نیست.

ده دقیقه زودتر رسیدن به آرایشگاه موجب دریافت بهترین سرویس از طرف آرایشگاه شده و آرایشگرتان را مجبور به عجله کردن برای رسیدن به نوبت بعدی نمی کنید.

صحبت کنید

صحبت با آرایشگرهنگام نشستن بر روی صندلی آرایشگاه مردانه، بدون هیچ شرمی مدل موی مورد انتظار خود را توضیح داده و فیدبک های لازم را به آرایشگر خود منتقل کنید.

آرایشگرهای حرفه ای معمولا قبل از شروع کار شروع به صحبت با شما کرده و طبق انتظارات شما پیشنهاداتی را به شما می دهند.

اگر آرایشگر شما بدون هیچ پیشنهادات دیگری، تنها مدل موی نظرتان را پیاده سازی می کند، احتمالا به وظیفه خود به درستی عمل نمی کند.

در نهایت دقت داشته باشید که درباره چه چیزی در حال صحبت هستید. صرفا هر چیزی که شنیده اید را به آرایشگر منتقل نکرده و درباره صحت و سقم صحبت های خود نیز کمی تحقیق کنید.

نشان دادن مدل مو

نشان دادن مدل مونمایش عکسی از هیرکات مورد علاقه شما می تواند ایده مورد نظرتان را مستقیما به آرایشگر منتقل کند، اما پیاده سازی آن به ارزیابی آرایشگر وابسته است. چون خیلی از مواقع مدل موی مورد نظرتان برای چهره شما مناسب نیست.

زمانی را صرف کرده و تصویر چند مدل موی مورد علاقه خود را در تلفنتان ذخیره کنید. سپس می توانید مدل موردنظرتان را پس از نشستن بر روی میز به صورت عینی به آرایشگرتان نشان دهید.

مراحل نهایی هیرکات

مراحل نهایی هیرکاتمعمولا ده دقیقه آخر هیرکات صرف ایجاد تناسب در بین همه قسمت ها مو و رفع اشتباهات کوچک در هیرکات می گردد.

در این مواقع آرایشگر شروع به استایل نهایی موهای شما نیز می کند. شاید شما بهترین هیرکات را تجربه کنید، اما عدم استایل صحیح به ان نمی تواند زیبایی آن را نمایش دهد.

در چنین شرایطی می توانید از آرایشگر خود بخواهید که از چه موادی و چگونه در منزل می توانید استفاده کنید تا مدل موی مورد نظر را پس از شستن موهایتان پیاده سازی کنید. بسیاری از آرایشگران حرفه ای توضیحاتی به شما در این شرایط ارائه خواهند داد.

جمع بندی

با استفاده از نکات بالا می توانید تجربه خوبی در آرایشگاه داشته باشید. هماطور که متوجه شدید، حتی استفاده از خدمات بهترین آرایشگر نیز نیاز به رعایت مواردی از طرف شما دارد. بنابراین با دقت به این نکات می توانید همیشه هیرکات خوبی داشته باشید.