تلفن واتس اپ اینستاگرام

بهترین مدل موهای بلند

احتمالا شما که مشغول خواندن این مطلب هستید، تصمیم به بلند کردن موهایتان گرفته اید. موهای بلند همیشه یکی از مدل های خاص برای مردان محسوب شده و اگر تصمیم به داشتن چنین مدل مویی گرفته اید، ما از شما حمایت می کنیم.

تصمیم به داشتن مدل موی بلند اولین قدم در راه رسیدن به آن بوده و کار اصلی هنوز آغاز نگردیده است. تصمیمی که درصد کمی از آقایان به سمتش می روند. حال می بایست شروع به دادن استایل به موها کرده و با نحوه نگهداری از آن آشنا شوید.

نحوه استایل موهای بلندتان بسته به ظاهر شخصیتی و نوع زندگی روزمره شما دارد. خوشبختانه با پر طرفدار تر شدن موهای بلند برای آقایان، محصولات آرایشی زیادی نیز برای این کار، روانه بازار گردیده است.

داشتن موهای بلند تعهد بیشتر نیز در نگهداری و آماده سازی آن میطلبد. برای داشتن هر یک از مدل موهای بلند مد روز، می بایست از آماده بودن وضعیت مناسب آن مطمئن شوید. مجهز شدن به ابزارهای مناسب و همچنین خرید شامپو ها و کاندیشنرهایی برای مرطوب نگه داشتن موها نیز امری ضروری برای داشتن موهایی بلند است.

بهتر است مدل مویی را انتخاب کنید که با ضخامت موها و میزان رشد آن متناسب است. احتمالا شما زمان کافی برای فر کردن هر روزه موها ندارید. در حالت کلی هیچگاه مدل مویی را انتخاب نکنید که زمان آماده سازی روزانه آن بیش از 20 دقیقه باشد.

موهای بلند می توانند از جنس های مختلفی باشند، اما در حالت کلی موهای فر و موج دار می توانند کمی کوتاه تر باشند، چرا که نگهداری از آنها در این حالت کمی آسان تر است.

راحت ترین راه استایل دهی به موهای بلند، آزاد گذاشتن آنهاست، به گونه ای که حالت طبیعی داشته باشند. یک آرایشگر حرفه ای می تواند با استفاده از هیرکات مناسب به شما کمک زیادی کند.