تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی داماد – جدیدترین و بهترین ها

آیا هنوز به دنبال بهترین مدل موهای داماد می گردید؟ دیگر نیازی نیست که به جستجویتان ادامه دهید. آرایشگاه سان به عنوان یکی از معتبرترین سالن های مردانه در تهران، جدیدترین مدل موهای سال 2018 را برای شما آماده معرفی کرده است. جدا از هر نوع جنس مو و یا کوتاه و بلند بودن آن، مدل های مناسبی را برایتان انتخاب کرده ایم تا در روز عروسی، بهترین و خوش قیافه ترین مرد مهمانی باشید.

حتی اگر موهایتان نازک بوده و یا در ماه های گذشته بسیار شکننده شده است، ما می توانیم با استفاده از برترین محصولات حال حاضر دنیا، موهایتان را ترمیم و تقویت کنیم. با ما همراه باشید.

فید زیاد در کناره های سر

فید زیاد در کناره های سراین مدل مو برای داماد هایی که میخواهند در روز عروسیشان تمیز و مرتب به نظر برسند عالیست و همچنان در بین آقایان نیز بسیار محبوب می باشد. کوتاه کردن موهای کناره های سر، موجب حجیم به نظر رسیدن موهای بالای سر شده و از این رو تقریبا با هر نوع چهره ای سازگار است.

لایه لایه کردن موهای بالای سر

لایه لایه کردن موهای بالای سراگر داری موهای فر هستید، بهترین روش برای نشان دادن آن، بلند نگاه داشتن موهای بالای سر و کوتاه کردن موهای کناری است. لایه لایه کردن موهای فر بلند، با استفاده از حالت دهنده های مو، می تواند مدل زیبایی برای موهای شما ایجاد کرده و در عین حال، نگهداری آن نیز تا انتهای شب بدون زحمت خواهد بود.

موهای از پشت بسته شده

موهای از پشت بسته شدهموهای بلند از پشت بسته شده همچنان از جمله مدل های محبوب آقایان بوده و در سال 2018 نیز طرفدارن خود را دارد. در این مدل مو بهتر است که موهایتان را به گونه ای جمع کنید تا گردنتان پیدا باشد. همچنین در انتخاب کش مو دقت کنید تا رنگ آن با رنگ موهایتان یکسان باشد.

موهای شانه شده به سمت عقب

موهای شانه شده به سمت عقبمدل موی شانه شده به سمت عقب یکی از مطمئن ترین انتخاب ها برای داماد ها است. دقت داشته باشید که در صورت استفاده از هر نوع واکس مو، در به کار بردن آنها زیاده روی نکنید. چرا که این مواد در صورت استفاده زیاد، موجب چرب یا تخت شدن موها می گردند.

آندرکات کلاسیک

آندرکات کلاسیکمدل موی آندرکات یکی از هوشمندانه ترین انتخاب های داماد ها در روز عروسی محسوب می گردد. با توجه به جنس و اندازه موهای خود می توانید مدل های متنوعی را متناسب با استایل خود انتخاب کنید.

ساده و کوتاه

ساده و کوتاهبرای اینکه خیال خود را از بابت خراب نشدن مدل مو در طول روز عروسی راحت کنید، می توانید مئل موی کوتاه را برگزینید. تنها دقت داشته باشید که کوتاه کردن موها را از چند روز قبل انجام داده باشید تا در روز عروسی بشاش تر به نظر برسید.

جنتلمن انگلیسی

جنتلمن انگلیسیاین مدل مو مناسب افرادیست که علاقه به داشتن چهره ای کمی ژولیده به همراه استایلی فوق العاده دارند. برای استایل بهتر این مدل مو می توان از اسپری حجم دهنده لیبل ام استفاده کرد.

پمپادور کوتاه

پمپادور کوتاهیک مدل پمپادور سنتی برای روز عروسی، شاید زیاده روی به نظر برسد، اما در عوض مدل کلاسیک و کوتاه پمپادور انتخابی مناسب برای دامادهاست. با استفاده از حالت دهنده های مو و یک شانه می توان مدل لایه لایه زیبایی را برای موهای به عقب شانه شده ایجاد کرد.

آزاد و بلند

آزاد و بلندبا توجه به اینکه بعضی از ابرقهرمانان فیلم های امروزی موهای بلندی دارند، مردان بیشتری این روزها به موهای بلند علاقه نشان می دهند و هیچ مانعی برای استفاده از این مدل موها در روز عروسیتان وجود ندارد. برای بهتر به نظر رسیدن موهای بلندتان آن را خیلی خوب شسته و با اصلاح نوک موها، جلوه زیبایی به آن بدهید.

کویف

کویفاین مدل مو برای صورت های گرد بسیار مناسب است. حرکت موج های مو به سمت بالا و امتداد آنها به سمت پایین در کناره ها، می تواند جلوه بصری زیبایی بر روی صورت شما ایجاد کند.

جمع بندی

بهترین راه برای داشتن موهایی زیبا در روز عروسیتان، سالم نگه داشتن آنها و استفاده از محصولات مناسب است. استفاده از شامپو و کاندیشنر های مناسب برای دامادها امری بسیار ضروریست. در بخش فروشگاهی آرایشگاه سان، محصولات متنوع و تخصصی در این زمینه عرضه شده اند. برای کسب بهترین نتیجه می بایست دو تا سه ماه قبل ار روز موعود، شروع به هیرتراپی کنید. آرایشگاه سان به عنوان تخصصی ترین آرایشگاه داماد در تهران، خدمات متنوعی برای شما در نظر گرفته است. هم اکنون با ما تماس گرفته تا از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید.